گاو نر،گرگ،لاک پشت

علامت گاونر

نمادی دیگر در مخفی سازی دفینه این نماد در خزانه ها و سفید خانه ها کاربردی اساسی دارد و دفینه مربوط به آن بیشتر در دوره قبل از اسلام بود تا در دوره اسلامی پس نتیجه میگیریم که دفینه موجود دارای ارزش زیادی میباشد و خرید دفینه موجود به صورت تاریخی می باشد نه به صورت کیلویی .محل قرار گیری دفینه در این نماد در جلوی دید گاو میباشد و معمولا به صورت تل میباشد و در اکثر مکان ها به صورت سنگ کاشته شده در زمین البته سر بار این نماد در پشت گاو در فاصله 2 الی 8 قدمی میباشد و متراژ سربار از 3 متر تجاوز نمیکند آثار نشان دهنده سربار سنگ روی هم انباشته و یا درخت کهن سال میباشد .دفینه اصلی که شامل خزانه یا سفید خانه میباشد در زیر سنگ کاشته شده یا در مرکز تل میباشد ولی اگر تل به صورت دو تایی بود و یک تل دیگر کوچکتر در امتداد تل بزرگ چسبیده بود باید تل کوچک را بکاوید.

 

گرگ

گرگ حیوانی درنده خو بوده و بسیار شکاری و وحشی می باشد و برای گیج کردن طعمه خود به صورت طعمه برف می پاشد تا آن را غافلگیر کند.در علم دفینه یابی در پشت دم گرگ آن یک قبر است یا یکی از گوشهای آن دراز است و نشان دهنده محل دفینه است یا گرگ همیشه به طعمه نگاه می کند تا او را شکار کند .پس محل نگاه کردن گرگ باید یک سنگ بزرگ و یا یک کلک بزرگ باشد که دفینه آنجاست و خیلی با ارزش است.

 

گوزن

این نوع علامت ها اکثراً در نقطه شروع کوه یا تپه کار شده است . صخره ایی که این نشانه روی آن حک شده از آنجا تا قله کوه یا تپه با دقت بسیار زیاد بررسی شود. گوزن سر شاخها و پاهایش می تواند جهت را نشان بدهد و نشانه آخر نیست.

 

علامت لاک پشت

لاك پشت:علامت لاك پشت نشان خزانه است.در زير سر يا زير لاك پشت غاري نهان است.در آوردن بارش بسيار مشكل است و هزينه سنگيني در بر دارد.قطعا از ساروج استفاده شده است و طول غار كوتاه خواهد بود.در اطراف لاك پشت قبر وجود دارد و در داخل قبر سربار وجود خواهد داشت.

امتیاز دهید
[کل: 41 میانگین: 3.7]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.